Bij Studentist Amsterdam plan je je controle afspraken gemakkelijk online! Van tevoren bespreken we de verwachte kosten, zodat je weet waar je aan toe bent. Als je regelmatig op controle komt, kunnen we gebitsproblemen op tijd behandelen en erger voorkomen.
Kom de eerste keer even vijf minuten eerder naar de afspraak. Dan voltooit de assistente je inschrijving voordat we starten met de afspraak.
Tijdens de eerste behandeling maak je kennis met de tandarts. Om meer achtergrondinformatie te krijgen stelt de tandarts je een aantal vragen over je gebit en (mond)gezondheid. Heb je klachten, bijvoorbeeld kiespijn of gevoelige tanden? Geef dit aan, zodat de tandarts hier een behandelplan voor kan maken.
De tandarts controleert je gebit op gaatjes en andere problemen. Dit doet geen pijn. Via een spiegel kun je eventueel zelf meekijken naar je gebit. De tandarts vertelt tijdens de controle wat hij doet, waar hij op let en wat hij ziet. Zo is alles voor jou duidelijk. Als de tandarts mondproblemen tegenkomt, legt hij uit hoe hij die gaat behandelen en wat de kosten zijn.
Op röntgenfoto’s kan de tandarts zien hoe het ervoor staat met je tanden en kiezen. Je kunt de foto’s zelf opvragen bij je vorige tandarts. Dan hoeven we vaak geen nieuwe te maken. Heeft je vorige tandarts geen foto’s of zijn ze verouderd? Dan moeten we nieuwe maken. De kosten hiervan zijn terug te vinden bij de tarieven. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.
We denken graag vooruit. We bekijken daarom niet alleen je huidige mondsituatie, maar adviseren je ook over eventuele toekomstige problemen. Last van een beginnend gaatje dat we (nog) niet hoeven te vullen? Dan krijg je poetsinstructies om de schade te beperken. Als je gebit erg kwetsbaar is, raden we aan een afspraak te maken met onze mondhygiënist.
Voor een eerste afspraak betaal je de kosten van een intake consult. Moet de tandarts foto’s maken, omdat je geen foto’s hebt van de vorige tandarts of omdat ze verouderd zijn? Bekijk dan onze tarievenpagina.
Wanneer je een aanvullende tandartsverzekering hebt afgesloten zal de rekening rechtstreeks verstuurd worden naar de zorgverzekeraar. Wanneer er geen aanvullende verzekering is afgesloten, dient de nota direct aan de balie voldaan te worden per Tikkie/contant. Lees meer over de facturatie.
Naar de eerste controle bij Studentist moet je een aantal dingen meenemen:
Wil je meer weten over een van onze behandelingen of wil je direct een afspraak maken? Neem dan contact op met de <a href=”https://www.studentist.nl/tandarts-amsterdam”>tandartspraktijk in Amsterdam</a> door te bellen naar 020 751 0839 of maak gebruik van onderstaande buttons.
Studentist Amsterdam
Nieuwe Doelenstraat 1A
1012 CP Amsterdam
Telefoon: 020 751 0839
Spoed (buiten openingstijden): 020 723 48 48
E-mail: amsterdam@studentist.nl
Maandag
09:00 – 17:00 uur
Dinsdag
09:00 – 17:00 uur
Woensdag
09:00 – 17:00 uur
Donderdag
09:00 – 17:00 uur
Vrijdag
09:00 – 17:00 uur
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
© Copyright 2024 Studentist Powered by iClicks Sitemap | Cookie instellingen | Privacy en cookieverklaring | Algemene voorwaarden |